Zmiana między palcami dłoni.

napisał/a: AZX 2014-02-20 18:55
Witam.

Ostatnio miałem bardzo przesuszone dłonie i z uszkodzenia skóry wyszła mi jakaś zmiana na skórze między palcami. Dość swędzi, skóra się łuszczy. Na zdjęciach skóra tym miejscu jest po posmarowaniu kremem nawilżającym (konkretnie Alantan), bez tego była bardzo słaba, jeszcze mocniej się łuszczyła, robiły się skaleczenia i leciała krew.

Co to może być? Dodam, że smarowałem to kilka dni clotrimazolem - bez efektów. Od wczoraj używam hydroksyzyny. Na razie bez efektów, poza brakiem swędzenia. Proszę o radę.
napisał/a: piotrosiama 2014-02-20 19:34
Bo to nie wygląda na grzybicę więc clotrimazolum na niewiele się zda. W jakich okolicznościach czy po jakim zdarzeniu pojawiła się ta zmiana, gdzie pracujesz ?
napisał/a: AZX 2014-02-20 19:46
Ogólnie nie pracuję, jestem studentem. Trudno mi powiedzieć, wydaje mi się to wyszło, kiedy miałem mocno przesuszoną i skórę od mrozów. Wcześniej musiałem trochę popracować na mrozie, ale w rękawiczkach i nie wiem, czy to ma coś wspólnego.

Zapomniałem jeszcze o czymś ważnym. W zeszłym roku pojawiło mi się coś podobnego na łydce. Swędziało strasznie i jak drapałem, to się powiększało. Było wrażliwe na ciepłą wodę, też się łuszczyło. Kiedy przestałem zupełnie drapać, to po pewnym czasie praktycznie zniknęło. Obecnie jest niewidoczne normalnie, ale nadal czerwieni się w kontakcie z ciepłą wodą.
napisał/a: AZX 2014-02-21 21:55
Jeśli nie grzybica, to na co to wygląda? I oczywiście nie hydroksyzyną, tylko hydrokortyzonem smarowałem - pomyłka w pierwszym poście.
napisał/a: joannanr1 2014-02-21 22:43
Może to być reakcja na silne wysuszenie podczas mrozu , ja miałam podobnie.Mnie zawsze pomaga krem do rąk neutrogena -skoncentrowany , bezzapachowy o konsystencji wazeliny.Myślę ,że warto spróbować.pozdrawiam
napisał/a: mini_mini88 2014-03-17 17:14