Zielony katar i kaszel - zatoki, alergia?

napisał/a: julka19_2004 2011-02-14 20:14
Witam serdecznie, rozpoczynam nowy wątek bo niespecjalnie się odnajduję na tej stronie - jestem początkującym użytkownikiemMój synek (3 lata) od 24 stycznia nie może się wyleczyć a jedna infekcja przechodzi w drugą.Początkowo ból gardła, potem doszedł krtaniowy suchy kaszel - lekarz przepisał Elofen (nie podawałam wogóle) zamiast tego Ambrosol, do tego Clemastinum, inhalacje z Pulmicortuno i wapno,wit.c.Na kaszel podawałam krople Tartephedreel.Dziecko miało też zapalenie spojówek dostało krople 10% Sulfacetamid - jednak po dwukrotnym zakropieniu przeszłam na Oculoheel w tabl.Oczka wyleczone, stan zdrowia się poprawił,kaszel tylko z rana,mokry,sporadyczny.4 lutego dziecko było w stanie bardzo dobrym a już 7 ewidentnie znowu w złej formie, zielony gesty katar, kicha, mokry kaszel,brak apetytu, nie miał gorączki.Dziś mija tydzień a mały nadal ma ten katar choć nie tak intensywny - przez cały czas podaję Euphorbium w kroplach, Engystol,syrop Drosera na kaszel, nosek oczyszczam solą morską w sprayu.Jak interpretować ten katar- czy może być on alergiczny czy są to zatoki - wspomnę jeszcze że z jednej dziurki noska katar jest bardziej intensywny i leci mocniej.Mam antybiotyk na recepcie ale póki co się wstrzymuję przed kupnem i czekam aż zadziałają leki homeo.Antybiotyk to AMOKSILAV - podać go małemu czy czekać, bo infekcja trwa już dość długo 4 tygodnie.Z góry dziękuję za odpowiedź
napisał/a: julka19_2004 2011-02-14 20:19
dodam jeszcze,że mały przez jakiś czas ewidentnie nie słyszał dobrze, musiałam powtarzać bo się dopytywał.Uszy ogólnie czyste jak mówił pediatra i stwierdził,że gorzej słyszał przez katar.
napisał/a: shift 2011-02-14 22:45
zielony katar to nie alergia a raczej wskazuje na bakterie
napisał/a: julka19_2004 2011-02-15 08:00