Zielono żółta flegma z nosa i czarne zbite nici -co to jest?

napisał/a: Lilianka1 2014-01-03 15:38
Dzień dobry
Jestem 22 letnią studentką. Od ponad tygodnia choruję,a przez 4 dni miałam temperaturę, bóle głowy, gardła i uciążliwy katar z gęstą zielono żółto brązową flegmą wylatującą co minutę z nosa i często spływającą po gardle. 3 dni temu kiedy ból gardła uniemożliwiał mi przełykanie śliny, postanowiłam zajrzeć sobie do gardła, zauważyłam tam na migdałkach białe grudki, wzięłam pałeczkę do uszu i nadusiłam na to. Na pałeczce był około pół centymetrowy biały, twardy kamień, w internecie wyczytałam że to kamienie migdałkowe. Do dziś utrzymuje się ten okropny "katar" z powodu którego piszę, tak jak pisałam wyżej, nie jest to zwykły przezroczysty katar ale taka jakby flegma. Najwięcej jej jest rano, kiedy wydmuchuję nos nie starcza mi paczka chusteczek.. W ciągu dnia jest jej trochę mniej, ale ciągle się utrzymuje. Najdziwniejsze jest to że w tej flegmie są czarne zbite nici, nie wiem co to może być. Załączam zdjęcia tego. Mają konsystencję zbitych nici, można je łatwo rozerwać, pod lupą widzę że są one czarne (wiec nie jest to ciemnoczerwona krew). Myślę że ten katar z flegmą to jakaś wydzielina z zatok, bo czasami pobolewają mnie zatoki czołowe i sitowe. Próbowałam dostać się do lekarza ale ciągle jest brak numerków..