Zapalenie nerek - czy da się wyleczyć bez antybiotyków?

napisał/a: Jakly 2014-06-23 15:15
Prawdopodobnie złapało mnie zapalenie nerek. Wszędzie piszą, że leczy się je antybiotykami, jednak przyjmuję antykoncepcję hormonalną i wolałabym, żeby na nią nijak nie wpłynęły. No i nie wiem, czy w takim wypadku jest w ogóle sens iść do lekarza (szczególnie, że jestem zapisana do przychodni w mieście w którym studiuję, a aktualnie jestem na wakacjach w domu), dlatego chciałabym się tu spytać, czy są jakiekolwiek inne sposoby leczenia zapalenia nerek.

Przy okazji, może ktoś będzie wiedział jakie to zapalenie?
Najpierw, tydzień temu, zaczęłam mieć coś z drogami moczowymi - na początku czułam ból na koniec oddawania moczu, a po kilku dniach ciągłe uczucie pełnego do granic możliwości pęcherza. Teraz pozostał tylko ten początkowy ból, za to mocz oddaję już całkiem normalnie, rzadziej i w dużych ilościach. Przez cały ten czas ma też normalny kolor i jego zapach się nie zmienił. W między czasie, parę dni temu, zaczęła mnie boleć nerka, a następnego dnia druga i na razie ból się utrzymuje. Prawdopodobnie od wczoraj mam też gorączkę (nie mogę sprawdzić, bo popsuł mi się termometr, ale czuję się ogólnie trochę źle, a do tego wydaje mi się, że jestem strasznie gorąca i jest mi zimno, aczkolwiek momentami robi mi się gorąco).

Będę wdzięczna za wszelką pomoc.
napisał/a: ~Anonymous 2014-06-23 23:43
Takie stany najczęściej wywołują bakterie a te leczy się niestety antybiotykami. Pozdrawiam.
napisał/a: Jakly 2014-06-24 16:44
Wiem, że leczy się je antybiotykami, ale nie ma absolutnie żadnych alternatyw? Nic a nic?
Dzisiaj czuję się już zupełnie dobrze i nerki prawie wcale mnie nie bolą. Ciekawa jestem, czy istnieje taka możliwość, że przejdzie mi to samo z siebie bez żadnych skutków ubocznych. Wolałabym sobie nie niszczyć nerek, ale naprawdę chciałabym też uniknąć antybiotyków...
napisał/a: ~Anonymous 2014-06-24 18:21