Zamiennik dla Afobamu

napisał/a: GloomyJack 2014-05-13 14:42
Witam,
od wielu lat mam straszne problemy nerwowe. Po przebudzeniu nie jestem w stanie wyjść z domu ani zjeść czegokolwiek, ponieważ moje kłopoty nerwowe (myślę, że one są przyczyną) powodują STRASZNE nudności oraz okropne samopoczucie. Po wieloletnich leczeniach jedynym lekiem, który łagodzi moje objawy na tyle, że jestem w stanie iść do szkoły i uspokaja mnie (mimo, że strasznie usypia) jest Afobam. Przyjmuje go od około 3 lat, ponieważ od tego czasu studiuję poza miejscem zamieszkania, a wspomniane silne nudności uniemożliwiały podróż jakimikolwiek środkami lokomocji w moim poprzednim stanie. Jestem załamany ponieważ ten lek 'ratuje mi zycie' i pozwala na normalniejsze funkcjonowanie, a nikt nie chce mi go już przepisać, ponieważ każdy powtarza, że uzależnia. Nie czuję się uzależniony od leku, ponieważ co roku robiłem 3 miesięczne przerwy od leku i nie miałem żadnych objawów uzależnienia.
W związku z tym chciałbym się dowiedzieć czy istnieje jakiś inny odpowiednik tego leku, lub z takim samym składem, który mógłby być wydawany bez recepty? Próbowałem brać ziołowe leki uspokajające, jednak po jednej dawce miałem straszne drgawki i niekontrolowane odruchy, a czułem się po nich sto razy gorzej.
O moich problemach pisałem już w wielu tematach na forum, jednak przez 6 lat leczenia nie zmieniło się dosłownie nic i nie potrafie już sobie z tym poradzić bo czuje ze jest coraz gorzej .
Żaden psychiatra nie chce zrozumieć, że to jedyny lek, który łagodzi moje nudności na tyle że jestem w stanie wyjść z domu i traktują mnie jak narkomana, który bierze je dla przyjemności (mimo, że jedynym efektem leku jest straszna senność i uspokojenie).
napisał/a: ~Anonymous 2014-05-13 20:30
A powiedz mi czy ktoś zwrócił do końca uwagę na zanik kosmków jelitowych w jelicie cienkim? Pozdrawiam.
napisał/a: GloomyJack 2014-05-13 21:55