Yasmin, prosze o rade

napisał/a: Aniulek1985. 2017-03-09 17:07
Witam!
Rozpoczelam opakowanie tabletek po 4 latach przerwy. Nigdy nie bylam zadowolona z antykoncepcji hormonalnej ale mam juz dwoje dzieci i na razie nie chce wiecej. Przyjelam 3 tabletki. Pierwszego dnia mialam tylko silne bole i zawroty glowy. Drugiego skonczylo sie krwawienie (normalnie trwalo ok tygodnia), glowa bolala nadal, mialam okropne zawroty (jestem kierowca wiec ten stan utrudnia mi prace), do tego doszly jakies dziwne uczucie dretwienia wszystkich konczyn, jakby nie docierala krew. Dzis trzeci dzien, mam te wszystkie objawy, tabletke wzielam rano i kreci mi sie w glowie nawet teraz gdy to pisze a lewa reka dretwieje. Moj lekarz jak na zlosc nieobecny. Nie wiem co robic, czy trzeba to "przeczekac" czy odstawic. Jestem wlasciwie wylaczona z zycia, nie moge robic nic. Czy to normalne?
kannan
napisał/a: kannan 2017-03-10 08:34
Mówiłaś lekarzowi że nieciekawie znosisz tabletki? Nie wiem więc skąd taka decyzja, są przecież jeszcze inne metody antykoncepcji, np. wkładka levosert, tam hormony działają tylko miejscowo. Na Twoim miejscu odstawiłam tabletki bo takie skutki uboczne nie są normalne, być może są niewłaściwie dobrane.
napisał/a: Aniulek1985. 2017-03-11 13:45
Jeszcze nie zdążyłam powiedzieć lekarzowi, jest na urlopie. Odstawiłam te tabletki, mam lukę w pamięci z ostatniego, 4 dnia brania, nie wiem czy z powodu bólu głowy czy innego, zapytam lekarza ja tylko wróci.
Myślałam o wkładce ale to też są hormony i też działają na cały organizm, inaczej lista działań niepożądanych nie byłaby tak długa. Przy tabletkach straciłam 50 zł, kupiłam od razu dwa op, przy wkładce kilkaset zł musiałaby wydać by sprawdzić czy mój organizm akceptuje taki środek. Nie przekonuje mnie to.
kannan
napisał/a: kannan 2017-03-11 18:40