Wysokie trójglicerydy

napisał/a: xanteri 2011-06-07 22:45
Witam,
Mam 25 lat i mam małe pytanko. Mianowicie odebrałem dzisiaj wyniki krwi. I cholesterol mam 300 a trójglicerydy 2000 (tak to nie pomyłka, nie dałem za dużo zer :D ). Dodatkowo ostatnio mam problemy z pamięcią - tzn nie są to problemy typu nie pamiętam co robiłem 3 min temu, ale np często nie pamiętam co robiłem wczoraj (jestem studentem informatyki i nie pamiętam np co miałem na myśli dzień wcześniej podczas pisania programu na zajęcia) oprócz tego mam problemy z koncentrancją, nie mogę się skupić na niczym, ani na czytaniu książki, na pracy przy laptopie czy też oglądaniu filmu. Nie jest to może aż tak rozwinięte że np wogóle nie wiem co się dzieje w filmie ale np gubię się czasami w wątku. Coraz częściej nie koduje tego co ktoś mówi do mnie. Dodatkową rzeczą która troszkę mnie dziwi to nadmierne pocenie się. Krótko mówiąc pocę się jak "świnia". Wychodze na dwór i jak jest powyżej 20 stopni to po 10 minutach wyglądam jakbym wyszedł z pod prysznica (nie jest to przenośnia ostatnio w tramwaju dziecko do mamy powiedziało, że też przed wyjściem się wykąpię jak ten Pan to będzie mu chłodniej = wskazując na mnie :) ). Czy mogą to być czegoś objawy? Nie jestem skłonny do chodzenia po lekarzach, ale może jak się okażę, że naprawde może być coś nie tak to może jednak się gdzieś przejdę. Żeby nie było dodatkowych pytań (tych standardowych) to krótko o mnie:
Mam 25 lat, 186 cm wzrostu, 95 kg wagi. Jestem żonatym (tylko proszę nie mówić, że teściowa mnie doprowadziła do takiego stanu bo może jeszcze przypadkiem to przeczyta :P )studentem wychowującym małe dziecko. Żyje w średnim stresie (w większym jak jest sesja :D ). Prosiłbym o możliwie szybką odpowiedź.
napisał/a: augustyn888 2011-06-08 11:50
xanteri napisal(a):Witam,