Wyniki gasrtoskopi: Helicobacter pylori silnie dodatni.

napisał/a: Mali36 2014-04-15 21:53
Witam,
Robiłam dzisiaj gastroskopie , chciałam zobaczyć czy nie mam celiakii, pobrał mi lekarz wycinek do badania hist-pat, wyniki będą za 2 tygodnie. Mam anemie od lat. Leczę się na Hashimoto.
Wyniki gastroskopii wyszły dla mnie nieciekawie. Nie znam się na tym w ogóle.
wyniki: Przełyk i wpust bez zmian. W żołądku w inwersji wpust jest nieco nieszczelny. Błona śluzowa żołądka w trzonie jest o wyglądzie prawidłowym w anturium zaczerwieniona z trzema nadżerkami kompletnym w fazie zejściowej. Jeziorko śluzowe nieco podbarwione żółcią. Perystaltyka i elastyczność ścian żołądka i nieco zniekształconego odźwiernika jest zachowana. Opuszki XII-nicy i okolica poza opuszkowa - kształtne o rozpulchnionej, miejscami granulowanej białawej śluzówce, bez ubytków. Z okolicy poza opuszkowej pobrano materiał do badania hist-pat. Test na Helicobacter pylori silnie dodatni.
Co sądzicie? Jakieś porady na temat diety? Wybieram się do lekarza, ale dopiero za jakieś 2 tygodnie. Może polecacie jakiegoś gastroenterologa z Sosnowca? Pozdrawiam
napisał/a: ~Anonymous 2014-04-19 19:33
Musisz poczekać na wynik histo. jeśli chodzi o chorobę trzewną. Badałeś również przeciwciała? HP powinieneś już zacząć leczyć. Pozdrawiam.
napisał/a: Mali36 2014-04-19 21:24
Dziękuje za odpowiedź. Badałam przeciwciała, ale muszę powtórzyć. W laboratorium się pomylili i zrobili inne badanie. We wtorek idę do internistki mam nadzieje, że coś mi przepisze.


Ps. Przepraszam za błąd w tytule :)
napisał/a: Agatka321 2014-06-16 21:36
Witam. Też mam problem z helicobacterią. Przechodzę właśnie eradykację. Nikt wcześniej mi nie udzielił informacji więc może tu mi odpowie ktoś życzliwy. Czy mogę pracować w PRZEDSZKOLU???? Błagam niech mi ktoś odpowie
napisał/a: iwusiek 2014-06-17 21:36