Wiele objawów - co jest ze mną?

napisał/a: Capriolo-1 2013-10-23 11:56
Witam!

Mam sporo różnych objawów. Nie potrafię sama zidentyfikować, co mi jest, dlatego założyłam wątek właśnie w tym dziele. Do lekarza nie wybiorę się z taką listą objawów, gdyż już kiedyś próbowałam przedstawić bodajże 4 objawy, a pani doktor, zamiast zastanowić się, co te wszystkie objawy mogą znaczyć, prosiła mnie kilka razy o wybranie jednego najsilniejszego objawu, bo przy jednej wizycie, wg niej, powinno się skupić na jednej rzeczy, a nie wszystkim na raz. Dodam, że byłam u niej dwa razy i nie pomogła mi.
Mam 21 lat, jestem studentką, wysoka (179 cm), szczupła (54 kg). Teraz podam moje objawy z różnych obszarów ciała i proszę, aby ktoś mi pomógł, nakierował, co mam badać w sobie, do jakich lekarzy się udać.

Oto one:
- trudności w koncentracji (problemy w nauce)
- bardzo częste zmęczenie, senność w trakcie dnia
- niechęć do życia (czasami mam ochotę wszystko zostawić, wyjechać; czasami myślę, że lepiej byłoby, gdyby mnie nie było; bardzo często myślę o tym, jak beznadziejny jest świat (ludzie, którzy go tworzą), co za tym idzie - mam słabe zaufanie do ludzi, mimo wszystko często się na kimś zawodzę; pesymistyczne myślenie o przyszłości, teraźniejszości i przeszłości, boję się przyszłości, nie lubię teraźniejszości i przeszłości; i dużo innych)
- czasami ciężko jest mi nabrać powietrze (muszę wtedy nabrać je tak silnie, że czuję ucisk na klatce piersiowej)
- zaburzenia snu (ciężko jest mi zasnąć, czasami budzę się w nocy, wstaję niewyspana - czy śpię 6, czy 8, czy 10 godzin)
- zimne stopy i ręce (zawsze)
- obniżony nastrój, rozdrażnienie, niska samoocena
- ból kręgosłupa (możliwe, że od dźwigania mebli w przeszłości i od złej postawy obecnie)