wczesne objawy ciąży

napisał/a: jeeves 2007-02-12 12:30
Witam,
Czy to ciąża?
Od około 2 tygodni mam obrzmiałe i bolesne piersi, wciąż jestem senna, miewam momenty takiego osłabienia, że natychmiast muszę usiąść, a od tygodnia dodatkowo pojawiły sie bóle w podbrzuszu (jak w czasie miesiączki). Czuję się jakbym miała grypę, tylko bez objawów ze strony dróg oddechowych. Miesiączkę powinnam mieć 09.02. - jak dotąd nie mam. W ciągu ostatnich siedmiu dni zrobiłam dwa testy tyłkowe (róznych firm) - jeden dziś, jeden w ostatni wtorek - oba negatywne.
Ginekolog nie może stwierdzić niczego bez usg - za tydzień.
napisał/a: Nati1 2007-02-12 12:38
spokojnie, nie denerwuj się bo to tylko potęguje objawy
nie myśl o tym na siłe bo wtedy znajdujesz w sobie wszystkie objawy ciąży
przed okresem ma się nabrzmiałe piersi, boli w okolicach brzuszka, więc się nie martw to normalne
nie znam się na testach tyłkowych, ale najlepiej by bylo jakbyś zrobiła sobie test ten na mocz, dostaniesz go w każdej aptece, koszt to ok 15 zł a wykrywa wczesną ciąże
to fakt ginekolog nie wykaże Ci tak szybko ciąży, bo jeszcze nic tam nie ma, chyba że cytologicznie, z sondą dopochwową, czy jakoś tak to się nazywa
ale mówię Ci, narazie nie panikuj, może to pod wpływem stresu, pogody, przeziębienia okres się przesunął
a kochałaś się z partnerem bez zabezpieczeń czy z ? no i kiedy mniej więcej
no i najwazniejsze pytanie, masz regularny okres?
napisał/a: jeeves 2007-02-12 17:37
test pyłkowy to właśnie test z apteki (są dwa rodzaje pyłkowy - mocz wkrapla się pipetą i strumieniowy - siusia sie wprost na pasek)
Od 5 miesięcy nie przyjmuję tabletek i nie stosujemy innych zabezpieczeń. A okres regularny co do godziny.
napisał/a: gosiami 2007-02-25 20:07
dziewczyny a myślicie że po 8 tyg od prawdopodobnego zapłodnienia wynik powinien wyjsc prawidłowo ?
Aqaba
napisał/a: Aqaba 2007-02-27 15:02
gosiami napisal(a):dziewczyny a myślicie że po 8 tyg od prawdopodobnego zapłodnienia wynik powinien wyjsc prawidłowo ?