Szczepionka przeciw zoltaczce

napisał/a: ironplama 2010-07-14 16:04
Witam podajcie skrot szczepionki przeciw zoltaczce bo nie wiem czy mialem za mlodu w szkole albo w poradni robiona
napisał/a: ironplama 2010-07-14 16:36
juz wiem WZW B mialem robiona 8 lat temu , pytanko czy mam powtorzyc szczepionke przed operacja czy jeszcze dziala?
napisał/a: Vattier 2010-07-14 19:55
Obecnie uważa się, że trzykrotna dawka szczepienia powinna uodparniać na całe życie. Tak czy inaczej musisz albo zbadać poziom przeciwciał anty-HBs (ok. 20zł), albo zrobić dawkę przypominającą (ok. 50zł).
napisał/a: ironplama 2010-07-15 16:06
a na ten poziom przeciwcial moge dostac skierowanie od lekarza, czy to juz sie indywidualnie robi
napisał/a: przemo1996123 2010-07-15 18:02
Dzień dobry,jestem lekarzem od spraw laryngologicznych.Moim zdaniem,jak się zapytałem wczoraj koleżanki pielęgniarki co pobiera ludziom krew codziennie to odpowiedziała mi że żółtaczka jest w organizmie aż do śmierci tylko trzeba zgłaszać się regularnie na szczepienia co najmniej co 3/4 lata.Ponieważ powtórna szczepionka na żółtaczkę jest potrzebna np.(do operacji lub zabiegu).Dla tego lekarze każą szczepić się na żółtaczkę żeby nie zarazić lub zakazić zdrowego organizmu.Z poważaniem Mateusz Miśko(Specjalista Otolaryngologiczny)
Dowiedzenia i powodzenia,Myślę że pomogłem.
napisał/a: Vattier 2010-07-15 21:23
napisal(a):Dzień dobry,jestem lekarzem od spraw laryngologicznych
Że co, proszę?
napisal(a):Moim zdaniem,jak się zapytałem wczoraj koleżanki pielęgniarki
Lekarze nie pytają się pielęgniarek o rady dotyczące chorób czy ich profilaktyki, bo to oni [lekarze] tym się zajmują. Pielęgniarki zajmują się opieką nad chorymi, tj. wykonywaniem zleceń na leki (wstrzyknięciami), mierzeniem ciśnienia, pobieraniem krwi, podstawą desmurgii, zakładaniem kaniul dożylnych, etc.
napisal(a):żółtaczka jest w organizmie aż do śmierci tylko trzeba zgłaszać się regularnie na szczepienia