Rekonstrukcja palców.

napisał/a: matsag 2009-02-07 19:16
Parę miesięcy temu straciłem część II i III palca u nogi rana wygoiła się dość dobrze ale skóra w miejscach szycia jest bardzo wrażliwa tak jakby zakończenia nerwów były na wierzchu. Mam problemy z chodzeniem gdyż duży palec był mocno zmiażdżony i boli cały czas wygląda że nadal coś jest nie tak. Lekarz powiedział że nie będzie problemów z chodzeniem i bieganiem ale to nie prawda biegać się prawie nie da. Co z tym dalej robić?? Czy istnieje jakaś możliwość rekonstrukcji takich rzeczy??
napisał/a: barbara1231 2009-02-11 12:25
Witaj. Nie jestem lekarzem, ale to o czym piszesz: nadwrażliwość,ból i to że nie możesz sprawnie się poruszać to chyba coś nie tak. Już sporo czasu minęło od operacji i wg mnie już nie powinieneś czuć dolegliwości bólowych. Także skrócenie palca II i III u nogi nie powinno robić problemów z chodzeniem. Z tych palców czasem przeszczepia się paliczki , czyli pobiera kostki z tych palców i w niczym nie upośledza to chodzenia. Ja bym poszukała dobrego ortopedy lub chirurga plastyka. Co do uzupełnienia ubytku w palcach.Wiem,że można wydłużać palce rąk, ale czy nóg tego nie wiem. Myślę,że jakbyś się uparł to pewnie byłoby możliwe. Poczytaj o metodzie Ilizarowa.Nie wiem skąd jesteś, na pewno takie zabiegi robi prof. Romanowski Poznań, dr Matuszewski Warszawa. Albo szukaj kogoś bliżej swojego miejsca zamieszkania bo takie wydłużanie to długa historia.
napisał/a: matsag 2009-02-11 16:04
Dzięki za podpowiedź poczytałem o tej metodzie trochę. Jest ktoś kto poddał się takiemu zabiegowi? Był bym wdzięczny za informacje.
shottas
napisał/a: shottas 2009-04-22 18:42
ja również był bym wdzięczny bo mi powiedziano ze u reki nie da rady
napisał/a: barbara1231 2009-04-22 19:35