RAK JĄDRA

napisał/a: konar 2008-02-22 15:33
MUSZĘ PODZIELIĆ SIĘ Z WSZYSTKIMI SWOJĄ HISTORIĄ .
MAM 37 LAT I JESTEM NAUCZYCIELEM ALE PRZEDE WSZYSTKIM SPORTOWCEM.WGRUDNIU TEGO ROKU GDY SIKAŁEM ZAUWAŻYŁEM COS TWARDEGO NA JĄDRZE - OD RAZU NA MYŚL PRZYSZEDŁ MI LANCE ARMSTRONG.pRAWIE STRACIŁEM PRZYTOMNOŚĆ .ZA TYDZIEŃ POSZEDŁEM DO UROLOGA KTÓRY UŚWIADOMIŁ MI W SPOSÓB NORMALNY ŻE NIEPODOBA MU SIĘ TEN GUZ I WYNIKI KRWI TRZEBA ZROBIĆ -HCG I ALFA COŚ.PO 14 DNIACH!BYŁ WYNIK- ALFA DOBRZE HC PRZEKROCZONE ,LEKARZ ZE STOICKIM SPOKOJEM OZNAJMIŁ ŻE JĄDRO DO USUNIĘCIA POTEM CHEMIA I NAŚWIETLANIE.NIE POTRAFIŁEM NORMALNIE ROZUMOWAC ,ŚWIAT ZAWALIŁ SIĘ .POSZEDŁEM DO SZPITALA WYCIĘTO JĄDRO , PO 5 NAJGORSZYCH DNIACH W MOIM ZYCIU POSZEDŁEM DO DOMU ALE PO CO?ŻYĆ MI SIE NIE CHCIAŁO WYNIKI ZA 14 DNI JAKI TO NOWOTWÓR LECZ CZĘŚCIEJ OKREŚLANO GO MIANEM RAKA.ORDYNATOR PO OPERACJI STWIERDZIŁ ŻE NA 90%TO NASIENIAK A LEKARZ PROWADZĄCY ŻE NA 99% TO NOWOTWÓR W JAKIMŚ STOPNIU ZŁOŚLIWY.PRZECZYTAŁEM WSZYSTKIE STRONY W INTERNECIE TAK ŻE O RAKU W OGÓLE I RAKU JĄDRA WIEDZIAŁEM WSZYSTKO.PRZYSZŁY WYNIKI SAM ORDYNATOR ZAPROSIŁ MNIE DO POKOJU BY POROZMAWIAĆ- JAK SIE PÓŹNIEJ OKAZAŁO Z JEDYNYM W JEGO 36 LETNIEJ KARIERZE CHIRURGA CZŁOWIEKIEM ,KTÓRY ZAKWALIFIKOWAŁ SIĘ W TYM 1%.POWIEDZIAŁ ŻE JEST TO EWENEMENT W JEGO DŁUGIEJ KARIERZE UROLOGA- POGRATULOWAŁ MI I POWIEDZIAŁ ĆWICZ CHŁOPIE DALEJ BO GDYBY WYNIKI BYŁY INNE O SPORCIE MUSIAŁBYS ZAPOMNIEĆ. ROZPŁAKAŁEM SIĘ - DOSTAŁEM DRUGIE ŻYCIE
ŻYCZĘ WSZYSTKIM TAKICH WYNIKÓW -NAJWAŻNIEJSZE TO NIE PODDAWAĆ SIĘ BO WIARA JEST SILNIEJSZA OD LEKARZY ,NIESTETY WIEM JAK TRUDNO JEST MIEĆ SIŁE GDY KRESKA JEST TAK BLISKO.
djfafa
napisał/a: djfafa 2008-02-22 17:10
Powodzenia w walce w rakiem! Niedaj mu się! Zniszcz dziada! Ciekawy post! Ale oby jak najmniej było podobnych-wiesz co mam na myśli.
Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia!!!
napisał/a: konar 2008-02-22 17:32
dostałem drugie życie- co z nim zrobię ?