Proszę o interpretację wyników

napisał/a: monika05023 2017-04-27 15:04
Witam
Proszę o interpretacje wyników, ponieważ jestem zielona w temacie:

FT3 - 3,62 pg/ml (norma 2,3 - 4,20
FT4 - 1,33 ng/dl (norma 0,89-1,76)
TSH 3,815 (norma 0,550-4,780

Powyższe wydają się dobre, ale co z tym:

ATPO (009) >1300,0 U/ml (norma
djfafa
napisał/a: djfafa 2017-04-28 07:20
Chorujesz na chorobę autoimmunulogiczną. Prawdopodobnie to choroba Hashimoto. Może też być już początek niedoczynności tarczycy. Wszystko zależy od objawów jakie masz.
napisał/a: monika05023 2017-04-28 11:02
Witam
Dziękuję bardzo za odpowiedź. Moje objawy: to nerwowość i problemy ze snem (jestem osobą bardzo wrażliwą i przejmującą się i nerwowa byłam zawsze i brałam to za objaw charakteru nie choroby), pojawiły się kołatania serca ( miałam holtera - 15 ponadprogramowych uderzeń), jestem bez sił, energii i ciągle zmęczona (biorę tabletki na sen i wyciszenie Trittico i myślałam, że to ich skutek, choć teraz jest odrobinę lepiej)

Proszę o wyjaśnienie mi czy oprócz ATPO któryś z wyników jest zły?

Czy choroba jest bardzo zaawansowana?

Z góry dziękuję
djfafa
napisał/a: djfafa 2017-04-28 11:06
Objawy masz mieszane. Ale bardziej skłaniam się ku niedoczynności.
Ile masz lat? jak długo masz takie objawy? Nic innego nie występuje?
napisał/a: monika05023 2017-04-28 12:21
Mam 35 lat, jestem kobietą (nie wiem czy ma to znaczenie) 2 dzieci, inne które mogą być powiązane z tarczycą : 1 raz w roku mam incydent z opóźnionym okresem (muszę wywołać tabletkami). Poza tym mam torbiele w piersiach i torbiel w szyszynce (nie rośnie bez zmian), oprócz tego zapalenie żołądka - trochę po helicobacter a trochę chyba z nerwów, wiąże się to z złym samopoczuciem bezpośrednio po jedzeniu, albo już w trakcie, czasem po jednym gryzie. Wzięłam leki na helico i narazie czysto i biorę inhibitory pompy protonowej na 30 minut przed jedzeniem rano. Poza tym mam kamienie w pęcherzyku (ból żołądka nie od tego - przebadana w wzdłuż i szerz)