Promieniujacy bol nogi.

napisał/a: DOBRY25 2009-09-22 21:45
Witam
Pisze tutaj, gdyz sam nie wiem juz co sadzic o tym co ostatnio mnie spotkalo.
Jestem dzis po wizycie u lekarza rodzinnego, ktory stwierdzil, ze moja noge a dokladnie miesnie, dopadlo jakies zapalenie lub cos tam na podobie. Lecz ja nie do konca daje temu wiare a wszystko to wobec objawow jakie mi sie pojawiaja.
Kilka dni temu, poczulem w lewej pachwinie lekki bol. Zlekcewazylem to, myslac ze to zwykle nadwyrezenie (sporo dzwigam w pracy, wiec bylo to uzasadnione) . Problem jednak sie poglebil natychmiastowo i od 4 dni, moja noga jest lekko mowiac malo sprawna. Otoz nie moge w pelni samodzielnie zgiac nogi w kolanie, raz, ze sprawia mi to silny bol i nawet jesli pomoge sobie reka to uczucie jest nie zaciekawe (bolace mocno miesnie uda) a dwa, ze charakterystycznie samoczynnie napinaja mi sie miesnie uda i lapia mnie skurcze. SIedzenie , wstawanie z lozka wyglada bardzo ekwilibrystycznie. Niestety przed chwila moja rodzina dopatrzyla sie, iz ow lewa noga, jest duzo chudsza w udzie od prawej... to mnie zaniepokilo juz zupelnie, choc ja zbytnio roznicy nie widze =- moze mam tak od urodzenia? Boje sie najgorszego, gdyz czytajac niektore strony www i porownujac objawy, zalapalem spore przerazenie... Mam nadzieje ze jest to jednak jakies zapalenie, ale skad sie bierze te charakterystyczne napinianie sie miesni czy niemoznosc pelnego ruchu noga. ?
Prosilem dzis lekarza o skierowanie na przeswietlenie, lecz ten oswiadczyl mi, ze jesli w ciagu tyg. nie bedzie poprawy, to dopiero mnie wysle na te i inne badania
Sam nie wiem co o tym sadzic.
POzdrawiam
C
napisał/a: kordian1 2009-09-22 22:00