Problemy z tarczycą, a zmiana klimatu

napisał/a: luki211 2014-07-08 17:01
Witam, mam już od jakiegoś czasu dosyć dziwny problem z tarczycą. Zauważyłem, że problem pojawia się przy zmianie miejsca pobytu. Obecnie przebywam poza miastem rodzinnym, ponieważ pracuję i studiuję w większym mieście i z jakiegoś względu tutaj jest mi po prostu lepiej ( nie wiem może lepsze powietrze, wydaję mi się, że aż tak bardzo mi nie przeszkadza). Natomiast gdy wracam do rodzinnego miasta , tereny bardziej nizinne, zaczynają mi dokuczać objawy niedoczynności tarczycy. Jestem spowolniony fizycznie, umysłowo, mam problemy z koncentracją, zmniejszone libido, waga trochę na początku spada, a potem ani nie chudnę, ani nie tyję, skóra jest bardziej sucha, swędząca a nawet pieką mnie oczy, chodzę jakiś sztywny, nic mi się nie chce. Poniżej przedstawiam najnowsze wyniki tarczycy oraz morfologie z różnych okresów. Dodam, że jakiś czas już leczę kandydozę a wyniki morfologii i tarczycy praktycznie takie same jak w 2010 roku. Byłem u endokrynolog i dostałem letrox małą dawkę i mam to brać pół godziny przed śniadaniem oraz witamine d. Gdy będą jakieś skutki uboczne mam odstawić letrox. Ostatnio wyszło nawet hashimoto ale o dziwo szybko wróciło do normy a dalej mam jakiś stan zapalny w tarczycy. Nadmienie również, że coś ostatnio wolno mi bije serce. Chyba nie ma na co czekać tyle brać leki ? Co sądzicie o badaniach ?

Wyniki: miasto rodzinne - 01-04-2014
TSH- 5,800
FT4 - 0,97- norma: 0,93-1,70
FT3 - 3,4 - norma: 2,00 - 4,40

Poza miastem rodzinnym, różnica 160 km - 28-04-2014
TSH - 4,820
FT4 - 13,4 - norma: 12-22
FT3 - 5,19 - norma: 3,1-6,8
P- ciała p/peroksydazie tarczycowej - 34,42 - norma:
djfafa
napisał/a: djfafa 2014-07-08 19:07