PROBLEMY Z PAMIĘCIĄ

napisał/a: Agusia15r 2011-02-02 14:44
Witam.
Mam 20 lat i jestem studentką. w ostatnim czasie zauważyłam ogrmne problemy z moją pamięcią.
Kilka razy coś mówie i powtarzam sie wielokrotnie... Zaczęło to już przeszkadzać moim bliskim, gdyż cały czas już mówią że mówiłam to wczoraj albo kilka dni temu. nie pamiętam również co robiałm dzień, dwa dni temu. Jeste przed sesją i mam ogromne problemy z nauką, nie moge się skupic wszystko mi przeszkadza. Jak cos mówie lub opowiadam to zapominam sensu mojej wypowiedzi i tego głównego problemu do którego dążyła moja wypowiedz.
Mam równiez problem z okazywaniem uczuć i określaniem ich.

Bardzo prosze o radę i o pomoc...
Z góry dziękuję... :)
napisał/a: szatek89 2011-03-08 02:33