Problemy z biegunką

napisał/a: kiernat 2014-04-12 15:41
Witam.
Dwa tygodnie temu po zakrapianej imprezie u kolegi w niedziele zjadlem nie do konca usmazony stek. W poniedzialek zaczela sie ,,rewolucja" w moim ukladzie pokarmowym. Dostalem wodnistej biegunki i zaczal mnie bolec brzuch.Biegunka trwa do dzis a bol pojawia sie czasami nie jest jakis silny. Zloklizowany roznie raz w podbrzuszu z lewej strony a ra w nadbrzuszu znika samoczynnie po kilkunastu sekundach lub po wyproznieniu odrazu. Podczas wyproznienia pod koniec pojawia sie krew.
Oprocz biegunki czuje sie swietnie. Zeromeczenia wymiotow na wadze nie trace apetyt az za duzy wode ciagle pije zeby sie nie odwodnic. Kupilem sobie testy na obecnosc helicobacteri oba wyszly negatywne. Obecnie jestem w Szwecji wiec z lekarza nie skorzystam bo ceny bardzo duz w Polsce bede dopiero w maju.
Jadlem wegiel niforuksazyd i cos na biegunke (nie da sie przeczytac).
Prosze o porade czy to cos rakowego czy uszkodony uklad pokarmowy lub jak ktos mil cos podobnego czym to wyleczyc. Dodam ze nigdy nie mialem problemow z zoladkiem nawet nie pamietam kiedy ostatni raz mialem biegunke ( teraz nadrobilem:)).
Czym to mozna wyleczyc i czy sie da lub inaczej co to moze byc??. Jak bede wiedzial to przynajmniej powiem kobiecie w aptece to mi cos da lub Szwedzki odpowiednik lekow dostepnych w Polsce.
Pozdrawiam
napisał/a: joannanr1 2014-04-12 22:18
Możesz spróbować tego:
http://www.doz.pl/apteka/p8567-Smecta_proszek_do_przyrzadzania_zawiesiny_doustnej_10_saszetek
Możliwe , że w Szwecji będzie.Możesz brać dalej węgiel i powinieneś wprowadzić dietę przy biegunkach.
napisał/a: hashi z Gdyni 2014-04-15 00:39
jeśli po smekcie nie przejdzie, to mogą to być pasożyty.
napisał/a: kiernat 2014-04-19 18:32
niestety nie pomaga Smecta. Co to moze byc miap ktos podobne objawy
napisał/a: hashi z Gdyni 2014-04-21 23:44
ja tak mialam-pasozyty. zbadaj trzy razy kal na nie
napisał/a: kiernat 2014-05-20 08:01