Problem z gardłem , odbijanie

napisał/a: nancy1234 2014-08-22 17:14
Witam z zawodu jestem logopedą(w zawodzie pracuję krótko , wydaje mi się że za krótko aby problem mógł mieć podłoże zawodowe). Udałam się do lekarza ogólnego po skierowanie do laryngologa z powodu uczucia ucisku w gardle, wrażenia ucisku w przełyku oraz pochrząkiwania. Lekarz laryngolog po badaniu ( typowe bad laryngologiczne przy pomocy lusterka) stwierdził tylko tyle, ze śluzówka w gardle jest wysuszona , utrudnione oddychanie przez nos z powodu delikatnie krzywej przegrody. Dostałam leki takie jak Oritolin , glosal, cukierki isla, oraz spray do nosa Fanipos. Tydzień po wizycie u laryngologa zwróciłam uwagę dentystce ze mam problem i wrażenie ucisku, stwierdziła ze jeden migdal jest wyraźnie powiększony ( zaznaczam ze nie mam kataru, nie kaszle). PO 2 tyg i braniu przepisanych suplementów zero poprawy , nie odczuwam bólu ale uczucie ucisku jest okropnie uciążliwe . Poza tym od około 4 dni doszedł objaw bardzo uciążliwego odbijania , co nie zdarzało mi się nigdy wcześniej. Moze ktoś z forumowiczów miał podobne objawy i zna jakies sprawdzone sposoby na podobne dolegliwości. Czy w związku z powyższymi objawami zalecane jest wykonanie jeszcze jakiegoś badania?
napisał/a: radek07 2014-08-22 18:34
Czujesz ściekanie wydzieliny z nosa po tylnej ścianie gardła?
Czy w nocy oddychasz buzią?
Czy twój nos choć trochę się zatyka?

nancy1234 napisal(a):utrudnione oddychanie przez nos z powodu delikatnie krzywej przegrody


Czy zawsze miałaś problem z oddychaniem przez nos?

W jakich okolicznościach rozpoczął się problem?
Czy laryngolog widział powiększony migdał?
Czy czujesz tylko ucisk w gardle czy coś jeszcze; czujesz pieczenie?
napisał/a: nancy1234 2014-08-22 18:51