Problem - nerwica?

napisał/a: hipo21 2016-01-27 01:01
Witam.
W życiu nie przypuszczałbym, że kiedykolwiek czeka mnie wizyta na takim forum, próba jakiegoś krzyku o pomoc, ale uznałem, że to jest ten czas, bo możliwe, że nie jest jeszcze za późno. Mam 21 lat, studiuję, nie mam nałogów, ogólnie zawsze uważałem się za poukładanego chłopaka, który wie czego chce i ze wszystkim zawsze sobie poradzi. Ha, do czasu... To znaczy może od początku. Pamiętam od dłuższego czasu, że wiele moich dni wypełnionych było taką dziwną walką z samym sobą, tzn. żeby nie być gołosłownym: