Potworne swędzenie całego ciała od prawie miesiąca

napisał/a: Maciek16 2013-08-08 10:30
Witam, od początków lipca zaczęła mnie wieczorem, w nocy, rano bardzo swędzieć skóra, niby śladów żadnych nie mam, ani wysypek, ani od drapania bo robie to dosyć lekko ale po prostu nie mogę przez to spać, swędzą mnie bardzo nogi, uda, pośladki, plecy, brzuch, ręcę, dzisiaj jest kolejna noc, w której położyłęm się spać około północy a od 3 już nie śpie przez to swędzenie, jestem po prostu żywym trupem, od prawie miesiąca sypiam po 2-4 godziny dziennie, kompletnie jestem wykończony, byłem u lekarza pierwszego kontaktu, u dermatologa, zażywałęm już:

- amertil
- hydroksyzyne
- wapno
- clemastin
- telfexo

Z maści to:

- elocom
- jakiś robiony krem z antybiotykiem i sterydem
- mega nawilżający krem za 50zł


Nie pomogło mi z tego kompletnie nic, jestem na granicy wytrzymałości gdy śpie po 3 godziny dziennie a potem idę do pracy na 9-10 godzin. Potas, kreatynina, glukoza są w porządku, próby wątrobowe to mam bilirubine podwyższoną ale to od urodzenia mam jej zawsze za dużo. Byłęm sobie wczoraj prywatnie zrobić morfologie i OB i dokładnie wyszło coś takiego:

RDW-SD 46.7 a norma od 35.1 do 43.9
P-LCR 49.7 a norma od 13 do 43

a teraz coś co mnie dosyć zdziwiło to:

Eozynofile 7.4 a norma to 1.0-5.0


Jestem załamany i wykończony, w dodatku mieszkam ze współlokatorami w mieszkaniu i potrafie się drapać po kilka godzin w nocy! :( Nakierujcie mnie na coś, pomóźcie bo ja nie wyrobie niedługo... Nie zmieniałem ubrań, kosmetyków, otoczenia, jedzenia, nie kąpałem się w tym roku nigdzie w wodzie, próbowałem spać u znajomych w domu i nic to nie zmieniło. Te wszelkie lekarstwa powodowały u mnie mega senność tylko, nic więcej
napisał/a: aaggaa3 2013-08-08 18:19
napisal(a):próby wątrobowe to mam bilirubine podwyższoną ale to od urodzenia mam jej zawsze za dużo


min. przy podwyższonej bilirubinie może swędziec skóra, robiłeś ostatnio poziom bilirubiny? z podziałem na wolną i związaną?