Oczy i usta

napisał/a: Punketa 2010-09-13 20:11
Chciałabym powiększyć sobie oczy i usta. Jednak mam wątpliwości. Dlatego też mam kilka pytań. Jestem młoda i nie znam się na tym.:)
1.Czy przez taką operację oczu mogę stracić wzrok?
2.Jak bardzo można powiększyć oczy?
3.Czy usta mimo operacji po latach nie wrócą do dawnej wielkości?
4.Jak wyglądają takie operacje? Na czym polegają?
5.Ile kosztują osobno?
6.Czy mogę je zrobić jednocześnie lub w krótkim odstępie czasowym?
7.Czy takie operacje mogę zrobić w Polanicy?

Jeśli jest coś ważnego co pominęłam w pytaniach napiszcie:)
Z góry dziękuje za pomoc.:*
napisał/a: Blackursus 2010-09-13 20:29
Chyba jestes jeszcze bardzo mloda. Powiekszyc usta mozesz w kazdej klinice chirurgii plastycznej, nawet u kosmetyczki. Szczerze to nie slyszalam zeby ktokolwiek powiekszal oczy. Nie sadze zeby to bylo mozliwe, a jesli tak to na pewno nie w Polsce. Poza tym musisz skonczyc 21 lat i tego typu zabiegi sa bardzo drogie i zawsze jest ryzyko, ze sie nie powioda. Pozdrawiam
napisał/a: Punketa 2010-09-14 13:38
Blackursus napisal(a):Chyba jestes jeszcze bardzo mloda. Powiekszyc usta mozesz w kazdej klinice chirurgii plastycznej, nawet u kosmetyczki. Szczerze to nie slyszalam zeby ktokolwiek powiekszal oczy. Nie sadze zeby to bylo mozliwe, a jesli tak to na pewno nie w Polsce. Poza tym musisz skonczyc 21 lat i tego typu zabiegi sa bardzo drogie i zawsze jest ryzyko, ze sie nie powioda. Pozdrawiam


Może nie tyle bardzo młoda, co jak na początku napisałam nie znam się na tym. Pieniądze nie mają większego znaczenia. Dość dużą sumkę odłożyłam już dawno, ponieważ o operacji myślę już dłuższy czas.
O oczach czytałam na zagranicznym forum bo zastanawiam się nad operacją w kraju, w którym obecnie mieszkam. I może źle się wyraziłam.
Jest to operacja zmiany kształtu oka (nie wiem czy pisze to poprawnie i czy tak się nazywa) i może ona oko 'otworzyć'
Nie wiem czy jest to w Polsce.
napisał/a: Blackursus 2010-09-14 15:05