Nierówność źrenic

napisał/a: bociek12 2011-11-20 12:33
Witam,
od dwóch tygodni zauważyłam u siebie nierówność źrenic, tylko w sztucznym świetle zazwyczaj wieczorem, lewa jest większa od prawej. Potem przypomnialam sobie ze tydzien wczesniej uderzylam sie mocno w glowe, wyszedl guz i po pary dniach zniknol. Poszlam do okulisty, zrobiono mi badania dna oka, gdzie oko prawe lekko zaczerwienione oraz pole widzenia w prawym oku tez zmniejszone. Dodatkowo okulista stweirdzil ze mam astygmatyzm, lecz wzork mam super nigdy nie narzekałam, ale o poszeroznej zreicy nic nie wspomnial, udalam sie do neurologa, ktora w badaniu nic nie wykryla i w dodatku powiedziala ze dla niej zrenice sa rowne, ale to bylo akurat za dnia a nierownosc widac tylko wieczorem, nie dala mi skierowania na tomograf twierdzac ze bole glowy ktore mam sa napieciowe i poszerzona zrenica czasem jest i wiele osob tak ma. Troche jestem w kropce bo bylam u lekarzy ale tak naprawde ni niezostalo wyjasnione a przeciez jakas przyczyna takiego stanu musi byc? Czy udac sie jeszcze raz do neurologa i prosic o TK glowy? Proszę o jakieś porady

Pozdrawiam
napisał/a: delinka79 2011-11-21 17:35
jak cossie dzieje i zrenice sa rozszerzone to sa a nie ze raz tak a raz tak , skoro wieczorem je ogladasz to pewnie swiatlo nierownomiernie pada i stad takie subiektywne wrazenie nierwnosci,lekarzy az2cie badalo wiec trzeba zaufac wiedza co robia
napisał/a: Breenan 2011-11-21 17:37