niepokojące objawy

napisał/a: cruciverba 2006-11-21 16:13
Prosiłabym o pomoc... Spróbuję opisać objawy w miarę jasno, chociaż nie ja je mam. Nie znam się na neurologii zupełnie, ale jak dla mnie objawy są niepokojące: ból głowy, uczucie, dziwne uczucie jakby za chwilę miało się kręcić w głowie, ale się nie kręci (nieprzyjemne uczucie), mrowienie jednej ręki, niemożność znalezienia w danym momencie najprostszych słow do opisania bardzo prostych rzeczy, niemożność wysłowienia się, bo tch słów się nie pamięta. niemożność skupienia uwagi, nieostrość widzenia. Objawy same ustępują. Od momentu, kiedy wystąpiły po raz pierwszy czasami jest jeszcze wrażenie, jakby "ktoś siedział na głowie", jakby coś w środku uciskało. Moim zdaniem to dobrze nie wygląda, ale to tylko okiem laika. Co to może być? Wiem, że diagnozy nikt nie wydaje ot tak, ale chociaż jakieś przykładowe przyczyny tego, co się dzieje, może ktoś potrafiłby podać? Czy powinnam się martwić, czy raczej uspokoić? Czy od razu iść do lekarza, czy poczekać (dodam, że ta osoba do lekarza iść nie chce, twierdząc, że to objawy przemęczenia). Dziękuję z góry za odpowiedzi.
napisał/a: Olcia48 2006-11-27 11:14
Mam bardzo podobne objawy, i też je opisałam, i podobnie jak Ty nie mam pojęcia co mi jest
napisał/a: cruciverba 2006-11-28 15:59
Dzięki za odpowiedź :) Już myślałam, że nikt tu nie zagląda. Te objawy ma mój chłopak, tzn. miał je raz. A Ty często tak masz? Szczególnie mówię tu o tych objawach, które opisałam na początku mojego postu?
napisał/a: Olcia48 2006-11-29 19:27
Wiem już co może być Twojemu chłopakowi. Na 99% jest to epilepsja :( Niestety ale to są objawy w sam raz wskazujące na to. Radze Mu do udania się do neurologa na podstawowe badania. Są różne objawy epilepsji w tym wypadku jest to epilepsa nabyta :(
napisał/a: cruciverba 2006-12-01 18:39