Neuralgia międzyżebrowa.

napisał/a: mlodaMama21 2012-01-06 20:30
Witam.Od dłuższego czasu miałam ból pod lewą pachą... nie znam się aż tak na anatomii człowieka,ale wiem,ze tam miedzy innymi znajdują się nerwy i węzły chłonne. Ból nie bardzo silny aczkolwiek upierdliwy. Gdy pojechałam na Sor szpitala rejonowego lekarz po badaniu stwierdził "Neuralgię międzyżebrową". Ale czy to normalne żeby po dwóch dniach ból spod pachy przeniósł się na całą lewą rękę aż do dłoni? Boli mnie już cała ręka... czy to coś poważnego ? Przepisał mi Magnez,zestaw wit. B i Nurofen Ultima doraźnie... na razie widzę prawie,że wcale zmianę/poprawę... czy może cierpię na coś poważniejszego?Przy bólu cuję też sztywnienie całej ręki... martwi mnie to bo ręka jest słabsza i obolała :( błagam o pomoc,jakieś doradztwo... z góry dziekuję serdecznie!!!!
napisał/a: Vattier 2012-01-06 20:38
Czy było zrobione EKG?
napisał/a: mlodaMama21 2012-01-06 20:41
od czasu tego bólu nie ale miesiąc wcześniej kilkakrotnie i wyniki były za każdym razem ok...
napisał/a: Vattier 2012-01-06 22:02
Ja bym wykonał powtórne EKG tak czy inaczej. Neuralgia międzyżebrowa charakteryzuje się min. tym, że ból nasila się podczas oddychania. Zaobserwowałaś u siebie coś takiego? Czy miałaś podobne bóle w przeszłości? Czy w rodzinie występowały jakieś poważne choroby układu krążenia przed 50 rokiem życia? Czy czujesz nudności, czy masz duszność? Czy przyjęcie jakiejś pozycji przynosi ulgę? Czy ból nasila się przy wysiłku? Czy często się stresujesz? Ile masz lat?
napisał/a: mlodaMama21 2012-01-06 23:34
Ból nie nasila się przy oddychaniu... mam stwierdzoną nerwicę,wadę postawy (skoliozę)a w mojej rodzinie nie było chorób krążenia raczej... wcześniej miałam drętwienie ręki niż ból,teraz doszedł ból zachodzący na lewą pierś,pod piersią.. no i nawet lewe ucho mi się często zatyka... mam niskie ciśnienie od czasu tych dolegliwości.. nie wiem czy to ma jakieś znaczenie? Miałam zdjęcie rtg klatki piersiowej i płuca oraz serce bez zmian...