Most porcelanowy

napisał/a: Ketler1502 2010-03-14 09:54
Brakuj mi 4 u gory i chcialbym wstawic w tym miejscu most porcelanowy, podobno jest to tansze niz implant.
Chcialbym wiedziec ile kosztuje wstawienie takiego mostu i jak rozumiec ze most jest 1 lub 2-punktowy???
Prosze o pomoc...
napisał/a: galatea1 2010-03-14 11:44
Witaj Ketler.Nie jestem profesjonalistką,ale mam mostek więc pozwolilam sobie żeby Ci coś napisać na ten temat.Mostek na te 4 ząbki będzie zdecydowanie tańszy niż implant ,zrobisz go prawdopodobnie w cenie jednego implantu.Ja chcialam swoj wymienić
-tez na 4 zęby na porcelanowy i pytałam ile to będzie kosztować.Prawdopodobnie ok 2000zl.a jeden implant kosztuje drożej.Idz do stomatologa to Ci powie jaki będzie koszt gdyż roznie to wyglada w roznych rejonach Polski.Zeby zrobić mostek trzeba opilować zniszczone ząbki a czasami i te zdrowe żeby ,to zależy indywidualnie .
napisał/a: Ketler1502 2010-03-14 14:55
Haha ale mi nie brakuje 4 zębów tylko górnej czwórki...
Ale dzięki za odp.
W takim razie wnioskuje że za ten jeden ząb musiałbym zapłacic ok 500 zł?
napisał/a: galatea1 2010-03-14 16:07
Ha ha w takim razie nie ma sie czego obawiać.Ząbek napewno będzie piękny i nie będzie z tym większego problemu.
napisał/a: Madziusia1 2010-03-14 18:01
ja płacę za koronkę na jednego zęba 600zł, ale most składa się z 2-3 "koronek" ;]
napisał/a: galatea1 2010-03-14 21:46
W moim rejonie koronka kosztuje 500 zł -mazowieckie.W przypadku Ketlera jeśli ma tylko jeden ubytek ząbka to prawdopodobnie stomataolog zaloży mu koronke na sąsiedni zabek a ten drugi brakujacy będzie podwieszany.Wtedy oczywiście wzrośnie koszt bo będzie to już dwie koronki,
napisał/a: Manius 2011-07-29 16:22
Odświeżam trochę wątek.