MEMO Speed czy Logiq ? Co lepsze na pamięć i szybszą naukę

napisał/a: marspox 2011-08-19 11:10
Witam jestem studentem. Zastanawiam się nad stosowaniem Momory Speed lub Logiq. Zależy mi na efektywniejszej nauce ( lepsza koncentracja, szybsze i trwalsze zapamietywanie). Dodam że nie jestem leniem który liczy na to że jakieś tabletki zastąpią długie siedzenie przy książkach lecz wierzę że jest coś co pomoże ogranąć mi jeszcze więcej materiału w tym samym czasie:) Tabletki chciałbym brać regularnie tzn. nastawić się na dany substytut diety i stosować go przez cały rok nie tylko w trakcie sesji.
Gorąco dziękuje za wszelkiego rodzaju wypowiedzi na temat różnych substytutów.
napisał/a: czybit161 2011-08-19 18:35
Memory speed będzie lepszy :))
napisał/a: marspox 2011-08-19 22:46
Na jednym z portali polecali następujące leki co sądzicie o nich? Są one tańsze niz Memory Speed - 49zl , ORTIS Memory Formula - 36zl. z góry dziękuje za odp
ZDROVIT Activ Logic tabletki musujące (witaminy, magnez, guarana)
DOPPELHERZ Aktiv Dla Mózgu kapsułki (lecytyna, tan, witaminy, miedź, cynk)
ORTIS Memory Formula kapsułki (lecytyna, wyciąg z Ginkgo biloba, guarana, magnez)
HASCO LEK Memo Speed kapsułki (fosfatydylocholina, wyciąg z Ginkgo biloba, wyciąć z Żeń-szenia)
napisał/a: czybit161 2011-08-20 10:57
żaden z powyższych co podałeś bo szkoda kasy. Memory speed jest bezkonkurencyjny dla tych produktów co podałeś bo zawiera l-tyrozynę, która pobudza wytwarzanie dopaminy lub można kupić samą l-tyrozynę koszt jak dobrze pamiętam 40zł za 100 kapsułek
napisał/a: marcelo76 2011-12-03 21:20