mam nerwicę i wymyślam sobie chorroby

napisał/a: darekkk 2006-09-02 21:38
Witam. zwracam się z prośbą o próbę pomocy w interpretacji mojego schorzenia ponieważ żaden z lekarzy nie potrafił zdiagnozować u mnie choroby a byłem już u kardiologów, internisty i neurologa :(
moje dolegliwości są bardzo uciążliwe i ciężko z nimi normalnie funkcjonować.
mam 21 lat więc jestem osobą młodą dlatego lekarze zbywali mnie twierdząc że mam nerwicę i wymyślam sobie chorroby lecz tak naprawdę tak nie jest.
jeśłi chodzi o moje dolegliwości to mam problemy z ciśnieniem krwi. spoczynkowe ćiśnienie u mnie wynosi 125/ 80 więc w normie. lecz wystarczy że wstanę i przejdę kilka kroków ciśnienie rośnie do 160/100 serce zaczyna nierówno bić i czuję ucisk w klatce piersiowej. wystarczy jednak że usiądę i posiedzę 2 minuty ciśnienie wraca do normy.
kolejnym moim problemem są zawroty głowy przy jednoczesnym odrętwieniu warg i skóry w okolicy ust.towarzyszą też temu dziwne uczucie w nogach ( jakby krew odpływała z nóg i stają się z waty i mrowią) a także delikatne zaburzenia osobowości i lęk odczuwalny w klatce piersiowej.
wiem że dolegliwości które podałem wydać się mogą smieszne ale bardzo utrudniają mi normalne funkcjonowanie. z góry dziękuję za jakiąkolwiek radę.
napisał/a: _Paula_ 2006-09-02 22:45
darekkk napisal(a):spoczynkowe ćiśnienie u mnie wynosi 125/ 80 więc w normie. lecz wystarczy że wstanę i przejdę kilka kroków ciśnienie rośnie do 160/100 serce zaczyna nierówno bić i czuję ucisk w klatce piersiowej. wystarczy jednak że usiądę i posiedzę 2 minuty ciśnienie wraca do normy.
kolejnym moim problemem są zawroty głowy przy jednoczesnym odrętwieniu warg i skóry w okolicy ust.towarzyszą też temu dziwne uczucie w nogach ( jakby krew odpływała z nóg i stają się z waty i mrowią) a także delikatne zaburzenia osobowości i lęk odczuwalny w klatce piersiowej.


Witam! Mnie się to kojarzy z dolegliwością jaką jest guz chromochłonny...