Kaszel u dziecka

napisał/a: wojcio1 2013-12-06 09:27
Witam Panie doktorze,mam pytanie,córka od kilku dni jest na Notakehlu d5,przepisała jej go laryngolog z którą nie mam jak się skontaktować w tej chwili,dostaje go doustnie i do noska na ropny katar,doszedł nam jeszcze kaszel który bardzo ją męczy bo nie bardzo może cokolwiek odksztusić,dlatego mam pytanie czy stosując Notkehl mogę włączyć jej jakiś syrop wykrztuśny?jeśli tak to jaki (ziołowy czy typu ambrosol,pectro drill)?nie mam doświadczenia z tym lekiem i nie bardzo wiem z czym go można łączyć.I jeszcze jedno pytanie,doustnie mam jej go podawać 10 dni a do noska można dłużej czy też trzymać się tych 10 dni?proszę bardzo o odpowiedź.pozdrawiam.
napisał/a: Peter 2013-12-06 10:51
Nie podaje pani wieku dziecka, więc trudno polecić jakiś konkretny. Jeśli pani decyduje się na syrop na bazie ziół, to nie można go podawać jednocześnie z preparatem homeopatycznym, bo wtedy działanie preparatu homeo jest znoszone.
Proponuję do nosa (Notakehl) podawać dłużej, przynajmniej 3 tyg.
napisał/a: wojcio1 2013-12-06 15:29
Dziecko ma prawie 6 lat,czyli mogę dać np pecto drill,nie łączyć tylko z ziołami?
napisał/a: wojcio1 2013-12-06 15:35
mam jeszcze jedno pytanie jak skończy brać doustnie notakehl to mam zacząć podawać jej imupret na obkurczenie 3-ciego migdałka,czy wtedy notakehl mogę dalej wpuszczać do noska czy odstawić,czy padając miejscowo do nosa też nie można łączyć z ziołami?
napisał/a: wojcio1 2013-12-09 09:37
i już ostatnie pytanie,Pan doktor pisał że imupret ma działanie zmniejszające ilość wydzieliny w drogach oddechowych,więc nie podawać już dodatkowo żadnego syropu wykrztuśnego?dziecko kaszle tylko rano ale ten kaszel jest taki męczący,trudny do wykrztuszenia.
napisał/a: wojcio1 2013-12-10 10:02
Bardzo proszę o odpowiedź.z góry dziękuję i pozdrawiam!
napisał/a: Peter 2013-12-10 11:07
Może pani podać syrop pectodrill.