Kaszel od 5ciu miesiecy

napisał/a: ~Anonymous 2007-11-22 17:02
Witam. Mam 18 lat i od 5ciu miesiecy mam kaszel. Caly czas jestem pod opieka lekarzza(biore antybiotyki i leki jak na astme) bo mam alergie, z tym ze tylko na roztocza. Ale kaszel nie jest podobno alergiczny bo jest mokry z wykrztusina. Mialam rtg-nic nie wykazalo. Spirometria tez nie badania krwi w porzadku. Juz nie mam sily brac antybiotykow na ktore wydaje majatek....Zadne jak dotadniue pomogly...Pediatka mowil ze to infekcja ale jak infekcja moze tak dlugo trwac tym bardzoej ze caly czas sie lecze...Kaszel wystepuje przewaznie rano i wieczorem. Wczesniej mialam bardzo uporczywy kaszel prowadzacy nawet do konwulsji, teraz troche sie uspokoilo ale mino wszystko caly czas jest i doszla chrypka(pewnie od lekarstw) prosze o pomoc i z gory dziekuje)
napisał/a: Peter 2007-11-22 18:16
Koniecznie zrobic wymaz z gardła. Lub posiew plwociny. Stosowanie długotrwałe antybiotyków bez rozpoznania, jaki patogen to wywołuje, to skandal. Mozesz mieć drodżycę, a wtedy antybiotyki tylko pogarszają sprawę. Bezmyslność niektórych lekarzy graniczy z kosmosem!
napisał/a: ~Anonymous 2007-11-24 10:20
Dziekuje za odpowiedz.:) Treaz mam isc do szpitala bo lekarka powiedziała ze jak nie pomoze ten antybiotyk to musze isc na dokladne badania....Jestem w klasie maturalnej i nie usmiecha mi sie to no ale jak nie potrafi ustalic co mi moze dolegac to chyba bedzie lepsze rozwiazanie.....szok z tymi lekarzami....
napisał/a: xizia 2007-12-05 19:58