Jak poradzić sobie ze zmarszczkami ?

napisał/a: Ania_45 2010-07-07 18:50
Drogie panie. Mam 45 lat i na mojej twarzy pojawiają się dość znaczące zmarszczki. Chciałabym temu zapobiec jednak nie znam się na tym, podobnie jak moja córka. Koleżanka poleciła mi kilka kremów ale nie kupie ich wszystkich i nie będe po kolei próbować. Mówiła mi o Densitium, Synactive +40 i o kremach VICHY. Nie wiem który jest najlepszy... czy któras z zwas stosowala jakieś, i które są najlepsze? Proszę o pomoc i z góry dziękuje :)
napisał/a: piotrosiama 2010-07-07 18:55
Witam !
Przetestowałam multum kremów i uważam że jedne z lepszych to : seria AA, Dermika i ew. Eris. Vichy moim zdaniem przereklamowany.
napisał/a: czybit161 2010-07-08 11:01
Moja mama używa kremów z serii dr. irena eris efekty są znakomite...
aleksia1
napisał/a: aleksia1 2010-07-08 13:57
A ja przetestowałam juz chyba wszystkie mozliwe kremy.I co?
Nie ma efektów.Mysle ze czasami jednak trzeba siegnac w głab medycyny spróbowac czegos efektywniejszego...
napisał/a: wikam2 2010-07-08 14:01
Moja mama od lat stosuje serię Vichy. Nie ma ani jednej zmarszczki. Ostatnio była na "badaniu" u specjalistów z Vichy i szczerze powiedziawszy sami byli zaskoczeni efektami.
Babcia natomiast ma bardzo ładną buzię choć na swoją bez mała 70-kę zmarszczek trochę już ma ale Vichy stosuje dopiero od kilku lat.
Ja używam podkładów tylko Vichy i zaczynam się zastanawiać czy nie pora dołączyć do tego coś jeszcze :)
napisał/a: Ania_45 2010-07-08 14:48
Każda skóra jest inna. Twoja mama może mieć np tłustą cerę i dla niej VICHY może działać dobrze. Moja cera jest przesuszona i moja koleżanka która także miała przesuszoną cerę stosowała min: Synactive 40+ na zmarszczki i widać było różnicę. Pytam czy znacie coś jeszcze innego co jest skuteczne (VICHY mi nie pomogło). Kosmetyków panie Eris jeszcze nie próbowałam.
napisał/a: wikam2 2010-07-08 14:53