interpretacja wyników badań tarczycy

napisał/a: olusiek1 2013-06-05 16:59
Dzień dobry,

dzisiaj dostałam wyniki badań tarczycy

TSH 1,500 (0,510 - 4,300)
FT4 15,16 (12,6 - 21,0)
ATG 22,1 (0,0 - 115,0)
ATPO 5,0 (0,0 - 34,0)

nie znam się na tym zbytnio, robiłam badania prywatnie, dlatego, że jestem (według mnie oczywiście..) chodzącym przykładem niedoczynności tarczycy, Pani, która oddawała mi wyniki powiedziała, że jest wszystko ok, teraz sama nie wiem co mam robić. co innego może mi być?

Dziękuję bardzo, pozdrawiam!
djfafa
napisał/a: djfafa 2013-06-05 17:43
Wyniki idealne i raczej nie wskazują na jakiekolwiek problemy z tarczycą.
napisał/a: olusiek1 2013-06-05 19:41
Dziękuję za odpowiedź.

Nurtuje mnie jedno pytanie.. co w takim razie może mi być..? ehh.
napisał/a: soaring 2013-06-05 19:43
opisz swoje dolegliwości, ile masz lat, itd. to spróbujemy doradzić kierunek dalszych poszukiwań.
djfafa
napisał/a: djfafa 2013-06-05 20:05
No własnie jak mamy Ci doradzić jak poza suchymi wynikami nic nie napisałaś. Ze szklanej kuli nikt u nas nie wróży.
napisał/a: olusiek1 2013-06-06 00:42
no tak, przepraszam.
mam 17 lat.
objawy wypisane na podstawie internetowego badania gazeta.pl

1. Objawy, które odczuwasz
duże zmęczenie, ospałość, ociężałość
chrypka bez konkretnego powodu
powracające infekcje
depresja będąca uciążliwym problemem
zaparcia, mimo odpowiedniej diety bogatej w płyny i błonnik
łamliwe paznokcie
częste bóle głowy (w szczególności migreny)
przy wysiłku fizycznym twarz robi się czerwona
wahania nastroju, w szczególności niepokój, panika lub fobia
uczucie braku równowagi
wrażenie, że jest Ci chłodniej niż innym osobom
problemy z pamięcią, skupieniem uwagi i koncentracją
zwiększone wypadanie włosów, obserwowane podczas czesania się lub podczas brania prysznica
trudność z utrzymaniem stałego poziomu energii przez cały dzień

2. Choroby i dolegliwości, które masz lub miałeś
brak

3. Historia zdrowotna Twojej rodziny
brak