Hemoroidy komplikacje

napisał/a: marcin00z 2014-09-11 16:55
Witam,
Ze względu na już spory i długotrwały dyskomfort w końcu zdecydowałem się poprosić o poradę. Choruję na hemoroidy od początków gimnazjum, obecnie mam 22 lata i studiuję. Od ok. 5 lat codziennie stosuję różne maści / czopki na żylaki odbytu jednak nic one nie dają i problem coraz bardziej się pogarsza, a na operację nie mam pieniędzy - ledwo co starcza mi na jedzenie.
Obecnie guzki same wypadają, jeden z nich ma bolące zgrubienie na sobie, wydalam stosunkowo sporą ilość krwi i biało-żółty śluz. Od ponad półroku, jeśli już nie całego roku, z 1 wypróżniania się dziennie zrobiły się przynajmniej 3 razy dzienne wizyty w toalecie i w znacznej większości przypadków zdarzają mi się biegunki. Staram się uzupełniać płyny, ale ciągle coraz bardziej jestem wyczerpany, po zajęciach muszę zrobić sobie min. 2 godzinną drzemkę, ogólnie nie mam na nic siły, również pojawił się brak apetytu - zapominam zjeść i robię to dopiero wtedy kiedy zaczną mi się trząść ręce (ale wtedy staram się 'wpakować' w siebie tyle jedzenia ile powinienem go spożyć normalnie). Pewnie to przez ten brak apetytu, ale wczoraj zważywszy się, zauważyłem, że schudłem 6kg.
Jednak powodem dla którego zdecydowałem się napisać w tej sprawie są uporczywe bóle brzucha po prawej stronie odrobinę powyżej pępka. Występują co jakiś czas, nagle, ale nie zwracałem uwagi na to jak i po jakim czasie się kończą, starając się odwrócić od nich swoją uwagę.
Oczywiście szukając w Internecie powodów takich objawów wyszło mi, że to rak jelita grubego. Jednakże wiem, że zawsze jak człowiek poczyta o swoich objawach na stronach www to wyjdzie mu nowotwór, a każda grypa będzie świńską czy ebolą