Gdzie sie udać

napisał/a: waldaw 2015-10-25 09:00
Witam ,żyję w ciągłym stresie i powiem szczerze, nie daję już rady fizycznie i psychicznie ,jestem wyczerpany.Kolejnym problemem są ,ciągłe rozdrażnienie,stany ciągłego niepokoju,oraz niekiedy stany lękowe,przy silnym stresie.Mam 25lat ,pracuję jako brygadzista na budowie,czasami po 14h dziennie nawet 7 dni w tygodniu,poza miejscem zamieszkania ,na delegacji.Staram się ze wszelkich sił dawać jakoś radę,ale nie jestem w stanie pokonać stresu.Mam problemy ze snem,wybudzam się w nocy kilka razy(dzień po dniu)nie pamiętam już kiedy spałem cała noc,rano oczy podkrążone mimo np 8h snu, jestem zmęczony.Dokuczliwe są też,drgania ,mięśni ,łydek ,ud ,pleców ,triceps ,a nawet na brzuchu ,najgorsze powieki,nawet 3dni z rzędu,dosłownie cały dzień ,jedynie w nocy spokój.Gdzie usiądę ,tam momentalnie zamykają mi się oczy ,ze zmęczenia,brak koncentracji,dosłownie mam już chyba sklerozę ,gubię rzeczy i nie pamiętam gdzie co zostawiłem. Stres towarzyszy mi przez całe życie ,ale dawniej nie dawał mi tak popalić jak teraz.Już od 2 lat zrezygnowałem całkowicie z alkoholu ,papierosów i kawy ,miałem z tym poważny problem,paliłem 8lat ,codziennie nadużywałem alkoholu,piłem po 4 kawy dziennie(siekiery),trwało to kilka lat ,aż do momentu w którym zacząłem mieć stany lękowe na kacu ,a potem już nawet bez kaca.Uwielbiam jeździć na rowerze(czasami robię po 100km dziennie),biegać i czytać książki(tutaj też ciężko mi się skoncentrować ,albo zasypiam po 10min). Niestety brakuję mi już sił,chęci i motywacji na to.Byłem u lekarza w lutym tego roku,który powiedział mi ,że mam się zając pracą i przestać myśleć o zdrowiu.Zrobił mi podstawowe badania które,miałem bardzo dobre,tylko potas podwyższony.Od tamtej pory unikam lekarzy ,jeśli tak traktują ludzi.Najgorsze że nikt mnie nie rozumie,rodzina ,znajomi ,każdy pyta ,jaki stres mogę mieć ,nie mając dzieci ,żony?Takie gadanie ,normalnie mnie wnerwia ,dlatego jestem samotnikiem i nie wiem gdzie szukać po