dziwne krwawienie w trakcie brania tab anty

napisał/a: Caterin17 2007-01-28 08:41
dzis powinnam wziasc ostatnia tabletke z opakowania i pojawila sie krew, nieduza ilosc, dziwi mnie ta sytuacja,po odstawieniu tab zawsze czekalam 3-4 dni na krwawienie, biore tab od 7 miesiecy,czy to moze byc oznaka ciazy? mam pewne podejrzenia, do tego mialam bole w podbrzuszu
napisał/a: Oni 2007-01-28 17:56
Caterin17 Ja też mam bóle w pobrzuszu myślę, że to nie jest objawa ciąży, chyba że coś jeszcze dziwnego zuwarzyłaś. Ja myślę (choć nie jestem lekarzem), że krawienie jest wynikiem np. tego że zapomniałaś wziąść jakaś tabletkę. Pamiętaj jednak, że anty tabletki służą także do uregulowania miesiączki i zmniejszenia bólu podczas miesiączki. Także ja myślę,że jeśli bierzesz jak powinnaś to nie masz obawy że jesteś w ciąży. Najważniejsze to, to że nie możesz się zamartwiać tym czy jesteś czy nie, bo możesz popaść w urojną ciąże. Najlepiej zrób sobie test ciążowy, albo idź do lekarza. Tylko tyle mogę Ci narazie pomóc jak coś więcej będę wiedziała to jeszcze skrobnę:) A narazie trzymaj się cieplutko... Aco do ciepłości, mogłaś sobie przeziębić pęcherz lub jajniki, bo teraz pogoda nie taka....

Pozdrawiam i życzę Ci jak najlepiej
napisał/a: Caterin17 2007-01-28 22:00
wiadomo test sie zrobi i zobaczymy jest weekend wiec do lekarza nie pojde dlatego pytam na forum, tak mam obawy bo nie zapomnialam o tab na poczatku brania,dalej juz bralam regularnie,
napisał/a: Oni 2007-01-29 13:41
A jakie są objawy??
Ja uwazam, że nie jesteś w ciąży może podziębiłaś sobie jajniki, lub sęcherz. No ale nic Ja osobiście doradzam zrobić Ci test o nazwie pre - test. Jest on płytkowy i mnie nie zawiudł (robiłam go już kilka razy)

Powodzenia.
Aqaba
napisał/a: Aqaba 2007-03-02 16:32