Co mi dolega?

napisał/a: majkel1990 2012-01-17 14:19
Otóż tak mój wyrok to schizofrenia ze ? także nie dokńca wiadomo co mi jest gdyż nie mam i nie miałem urojeń,omamów nie słyszę żadnych głosów przez pewien czas stanu psychotycznego zmieniło się do moje zachowanie ale nie wiele ale po lekach wróciło do normy, nie odciąłem się od znajomych studiuję,natomiast odczuwam straszą pustkę emocjonalną mógłbym powiedzieć próżnie nie mam nawet poczucia że jestem,nie odczuwam żadnej więci mimo że mam ludzi którym mogę się zwierzyć umiem nabywac nowe znajomości,nie czuję nawet senności,znużenia tylko wiem że się nie wyspałem *co żadko się zdarza albo się nudzę co z reguły widać po mowie ciała/ziewaniu.Ta pustka mnie wykańcza, nie jest może uciożliwa lecz perspektywa dalszego życia w takim stanie mnie dołuje mam przez to myśli samobujczę.Cierpie na lekkie rozczepienie osobowości nie spójne myśli(tylko w głowie)często jak w myślach próbuje nazwać to robię to źlę widze np samochód to myślę ale audiak ale dobrze wiem że to volvo.Przez pewien czas miałem problemy z mową i funkcjami poznaczwymi ale teraz bardzo płynnie mówie i jestem dosyć inteligenty mam wrażenie czasem że pamięć mam lepszą od przeciętnego człowieka być może dlatego że biore memotropil 1200 dziennie.Boli mnie bardzo to że nie słyszę w swoich myśle swojego wewnętrznego głosu kompletnie...wiem żę myślę ale to taki nieme myśli.Nie czuję również popędu płciowego mam erekcje potrafie wyobraźnią ją wywołać ale nie wiem czy to wina rispoleptu.Obecnie biore 2mg na początku dostawałem 1mg stwierdzono u mnie zaburzenia osobowości schizotypowe i raczej wykluczono schizofrenie przez 3 - 4 miesiące diagnoza zmieniła się w preludium schizofrenii tylko od czasu tej diagnozy zmieniłem klimat wróciłem na studia i mineły dwa 3 miesiące czuję się o wiele lepiej.Tak a propo życia codziennego mam swoje zainteresowania mam swoje pasje plany marzenia nic się niezminiło to nic że odczucia brak robie to co robiłem lubie czytać książki chod