ciąża a polipy nosa

dolores999
napisał/a: dolores999 2009-09-22 17:00
Witam proszę o poradę...
Jakieś 3 lata temu miałam usuwane polipy i oczywiscie odrosły już po roku do tej pory leczyłam się zyrtec - buderhin lub tafen- telfast między czasie metypred oraz doxycylinum jak się brało te mocniejsze leki to oki czysty nos węch i smak... natomiast teraz odstawiłam telfast i dziórka zatkana całkowicie noi do tego jestem w ciąży - lekarz powiedział że jak mi całkowicie przytka nos to mógłby mi znieczulić miejscowo i usunąć cokolwiek aby udrożnić nos ponieważ w ciąży nie da się nic zrobić... a czytałam coś o metodzie Celon tylko i wyłącznie jest prywatnie i nie wszędzie w Polsce wykonywana czy mogłabym ją zastosować, czy po prostu męczyć sie do porodu... co mogę zrobić proszę o odpowiedź????
dolores999
napisał/a: dolores999 2009-09-26 15:36
czy jest tam ktoś kto może mi odpowiedzieć?????????????/
napisał/a: gosiamarkowska 2011-10-27 23:16