Ciągła słabość, zmęczenie, brak koncentracji

napisał/a: aulus_agerius 2015-12-12 18:59
Cześć.

Od jakiś dwóch miesięcy czuję się niesamowicie słaby. Jestem ciągle zmęczony i zasypiający, obojętnie od czasu snu, czasem wstaję o 10:00 i o 13:00 czuję się już, jakbym nie spał od doby i miał się zaraz przewrócić. Nie mogę się na niczym skoncentrować, nie jestem w stanie się uczyć (zważywszy, że studiuję bardzo wyzywający kierunek, jest to dla mnie dość tragiczne), po przeczytaniu dwóch zdań czuję, że nie dam rady więcej, nie przyswajam tekstu. Tyczy się to zresztą nie tylko podręczników, ale każdej literatury, dobrze widzę to też na przykładzie szachów, w które wcześniej lubiłem grać. Miewam problemy z pamięcią, nie pamiętam, że coś komuś już mówiłem, pytam o to samo kilka razy. Jest coraz gorzej, mam problem z mobilizowaniem się do codziennych czynności, jak zrobienie zakupów czy sprzątanie. Często mam też półprzezroczyste mroczki przed oczami, wcześniej odczuwałem też jakiś rodzaj problemów z chodem (jakby był niepewny, słaby), ale to akurat przeszło.
Podobne objawy, ale w mniejszym natężeniu odczuwałem już co jakiś czas gdzieś od lipca, ale nie były szczególnie uciążliwe i zwalałem je na karb innych przyczyn. Od lipca mam też natomiast problemy ze skórą na twarzy (głównie czole), rodzaj wysypki objawiającej się głównie zaczerwieniami, czasem białymi krostkami. W ogóle zmieniła mi się twarz, jest ciągle zmęczona, mam podkrążone oczy i cienie pod nimi. Na ogół wieczorem czuję się trochę lepiej, niż rano, kiedy wyśpię się na prawdę długo (10 godzin), też czuję się trochę lepiej.
Miałem wykonane podstawowe badania, wszystko wyszło w normie (lekko podwyższone monocyty i obniżone neutrocyty w morfologii), żelazo i witamina B12 w normie, TSH i FT3, FT4 w normie.