Bóle w plecach

napisał/a: MamaNiny 2006-09-06 20:23
witam !!
Czy ktos moze miał kiedys cos podobnego ?? kiedy budze sie rano boli mnie
strasznie w okolicach nerek + czasami podbrzusze . Doodam tylko ze biegam do
łazienki w nocy przynajmniej 3,4 razy za kazdym razem budzi mnie ten własnie
ból .od kilku dni sie nasila . Pozatym regularnie mam opuchniete stopy i pod oczami ? co to moze byc ? Zapomniałam dodac ze nagminnie jestem zmeczona .
napisał/a: Oloosia 2006-09-07 16:44
Moja koleżanka miała podobne objawy. Ona ma chore nerki, Ciebie nie skazuję od razu na taki wyrok, może to coś innego, ale skoro Cię bolą, to pewnie coś z nimi nie tak, nie? . Nie jestem lekarzem, nie pomogę Ci ja, więc musisz po prostu, najzwyczajnniej w świecie iść do lekarza pierwszego kontaktu i powiedzieć mu o wszystkich swoich objawach. 3mam kciuki, im szybciej tym lepiej! Pozdrawiam, Ola.
napisał/a: _Paula_ 2006-09-07 20:24
Tigana25 napisal(a):
boli mnie strasznie w okolicach nerek + czasami podbrzusze ....biegam do
łazienki w nocy przynajmniej 3,4 razy za kazdym razem budzi mnie ten własnie
ból .od kilku dni sie nasila . Pozatym regularnie mam opuchniete stopy i pod oczami ? co to moze byc ? Zapomniałam dodac ze nagminnie jestem zmeczona .


Mam pare pytan:
- czy w moczu pojawia się krew?
- nudności i wymioty?

-dusznosci?
- Brak łaknienia?
-Częste bóle głowy?
-Pieniący się mocz?

- Drobne wybroczyny na skórze?
- Świąd skóry?
- biegunka?

- Pieczenie i ból przy oddawaniu moczu?

- gorączka?

-bladość?
-zaburzenia miesiączkowania?

- Uczucie rozpierania w boku?
napisał/a: MamaNiny 2006-09-11 15:47
_Paula_ napisal(a):
Tigana25 napisal(a):
boli mnie strasznie w okolicach nerek + czasami podbrzusze ....biegam do
łazienki w nocy przynajmniej 3,4 razy za kazdym razem budzi mnie ten własnie
ból .od kilku dni sie nasila . Pozatym regularnie mam opuchniete stopy i pod oczami ? co to moze byc ? Zapomniałam dodac ze nagminnie jestem zmeczona .


Mam pare pytan:
- czy w moczu pojawia się krew?