ból z lewej strony

napisał/a: straigh_ah 2007-02-16 11:21
niedawno mialem przewlekle zapalenie migdalkow podniebiennych, bralem antybiotyki, pedzlowalem migdałki m.in. fioletem gencjanowym, potem brałem diclac (od bolesych wezłow chlonnych)... Od paru dni (nie przyjmuje juz lekow) czuje podczas polykania pokarmu ból?ucisk? z lewej strony, możliwe że w okolicy serca... bol ten objawia sie takze np. podczas odbijania się pokarmu.. Nie wiem, co to jest, a lekarzz powiedzial ze mam iść do gastrologa, bo to coś z przełykiem... Ja jednak wątpie zeby tu gastrolog coś pomógł... ale w końcu to nie ja jestem lekarzem... Co to może być?? ;(
napisał/a: Peter 2007-02-16 11:51
Czy coś z przełykiem? Niewykluczone, ale bardziej skłaniałbym się do podejrzenia powiększenia i bolesności węzłów chłonnych śródpiersiowych (to wskutek przewlekłej infekcji). Konieczne RTG klatki piersiowej (panoramiczne). Byłbym też za wykonaniem wymazu z gardła (jeśli to są paciorkowce) i doszły do śródpiersia, to uważałbym na osierdzie. To sprawa w tej chwili prestiżowa. Jeśli te badania wyjdą ujemnie, to dopiero proponuję do gastrologa.
napisał/a: straigh_ah 2007-02-17 17:45
no od poniedzialku zaczne cos robic... poza tym dzis doszly jeszcze takie bole "uciskowe"(jesli moge to tak nazwac) nieregularne ,trwajace kilka sekund - to z lewej to z prawej strony, czasem nawet na środku śródpiersia...
napisał/a: Peter 2007-02-18 18:50
A masz jeszcze jakieś objawy, np kaszel?
napisał/a: straigh_ah 2007-02-18 21:31
No więc dziś rano pojawił się ZNOWU "szczypiący" ból gardła ale to juz chyba nic dziwnego przy przewleklym zapaleniu migdalkow...Zresztą mam skierowanie do szpitala na usunięcie migdałków...Pewnie za miesiać bede mial to z głowy. Kaszel? Kilka razy kaszlnąłem dzisiaj, co zdziwiło mnie... Czy może to być coś z płucami??
napisał/a: Peter 2007-02-19 10:12