Ból w okolicy barku

napisał/a: sseebbaa 2013-12-08 10:49
Witam. Od kilku lat mam problem z barkiem. W jego okolicy pojawia się ból który mógłbym określić jako promieniujący, rwący raczej nie punktowy. Pojawia się przeważnie rano po przebudzeniu i z czasem stopniowo ustępuję. W gorsze dni podnoszenie ręki powyżej klatki piersiowej w różnych płaszczyznach sprawia mi ból. Byłem z nim u ortopedy z USG-nic, u kręglarza-nic, u specjalisty od barków w Nowej Soli-nic, u neurolog-zapisała mi receptę(bez postawienia żadnej diagnozy) i wysłała na USG po czym mogę do niej z nim wrócić ale szczerze to chyba nie mam zamiaru bo raz że USG nic konkretnego nie pokazało a dwa jestem prawie pewien że wyśle mnie na rehabilitację a po za tym, jak na pierwszej wizycie kazała mi zamknąć oczy, otworzyć usta, wyszczerzyć zęby, wystawić język to zwątpiłem we wszystko a tania nie była.. Każdy z tych lekarzy olewał to, jak mówiłem że ból definicją idealnie pasuję do nerwobólu. Nie jestem lekarzem żeby diagnozy stawiać ale nikt nie podszedł nawet pół-serio do mojego podejrzenia. Od was forumowiczów nie liczę raczej na diagnozę mojego problemu a poradę co mam zrobić albo co wy byście zrobili. Może polecicie jakiegoś dobrego specjalistę? Może być drogi nie przeliczam pieniędzy na zdrowie ale potrafię wyciągnąć wnioski i widzę komu zależy na dobru pacjęta. Pozdrawiam.
Zdjęcie:
http://zapodaj.net/d585962a30589.jpg.html
Opis:
http://zapodaj.net/0d183a7eab006.jpg.html
Nie mam pojęcia czemu te zdjęcia sie nie ładują jak klikam na dole ''dodaj fotografie'' to nie działa takze jak ktoś łaskaw to skopiować link i wkleić do zakładki.
napisał/a: korsak 2014-01-16 12:32