Ból po artroskopii kolana

napisał/a: kaleka 2010-05-29 18:36
Witam wszystkich!
Ponad cztery tygodnie temu miałem artroskopie kolana, na wypisie z szpitala mam rozpoznanie: Uszkodzenie łąkotki bocznej kolana i chrząstki kłykcia bocznego kości udowej. Miałem przez 3 tyg. chodzić o kulach i dopóki chodziłem nic mnie nie bolało i ogólnie wydawało się, że jest OK, jednak kiedy próbuje odstawić kule i chodzę obciążając staw na drugi dzień czuje mocny ból i pieczenie w stawie (jakby kości). Jeśli próbuje chodzić ból się nasila dlatego chodzę wciąż o dwóch kulach i boje się co będzie dalej :(. Miałem podobny ból przed artroskopią ale znacznie mniejszy i tylko po większym wysiłku fizycznym, teraz wystarczy że przejdę kawałek bez kul i jest znacznie gorzej. Żałuję, że się zdecydowałem, bo wcześniej mogłem normalnie funkcjonować, a teraz kiepsko to wygląda. Gdybym mógł cofnąć czas nigdy bym się nie zdecydował na ten zabieg :(.
Nie jestem lekarzem, ale wydaje mi się, że problemem jest brak chrząstki stawowej, prawdopodobnie lekarz usuną ją przy artroskopii i nie odbudowuje się , albo zużywa zbyt szybko. Nie wiem co robić i czego się spodziewać :(, bardzo mnie ta cała sytuacja dołuje, zawsze byłem bardzo aktywny sportowo i ciężko znoszę brak ruchu.
Na dodatek straciłem zaufanie do lekarzy, bo każdy mówi coś innego, a lekarz do którego chodziłem prywatnie i miał mi robić zabieg - po prostu się nie zjawił na sali, sama operacja też była pechowa ktoś z personelu wyłączył urządzenie wypłukujące i nie działało, myśleli, że się coś zepsuło, szukali awarii, aż w końcu ktoś zauważył, że jest wyłączone - w trakcie zrobiło się dość nerwowo, bo lekarz coś mi szlifował i wciąż krzyczał że nie działa płukanie - ogólnie koszmar.