artroskopia kolana a wf

napisał/a: fascinata1 2007-10-03 09:47
17 września mialam zabieg usunięcia łękotki. Jako że jestem studentką mam w planie wf. Dostalam zwolnienie z wf na okres 10 tygodni z możliwością jego przedłuzenia. Czy ktoś po takim zabiegu chodzil od razu na wf? Bo przyznam że trochę się boję, gdyz w tym semestrze mamy kosza i siatkówkę więc o kolejny uraz kolana nie trudno

[ Dodano: 2007-10-03, 09:55 ]
Aha i czy ktoś moglby mi to przetłumaczyc?
Laesio menisci medialis genus sin
Chondrofracturae condyli medialis femoris sin

A ponadto co to jest subtotalna menisectomia łękotki
napisał/a: NimfaBlotna 2007-10-03 11:41
fascinata napisal(a):17 września mialam zabieg usunięcia łękotki. Jako że jestem studentką mam w planie wf. Dostalam zwolnienie z wf na okres 10 tygodni z możliwością jego przedłuzenia. Czy ktoś po takim zabiegu chodzil od razu na wf? Bo przyznam że trochę się boję, gdyz w tym semestrze mamy kosza i siatkówkę więc o kolejny uraz kolana nie trudno

[ Dodano: 2007-10-03, 09:55 ]
Aha i czy ktoś moglby mi to przetłumaczyc?
Laesio menisci medialis genus sin
Chondrofracturae condyli medialis femoris sin

A ponadto co to jest subtotalna menisectomia łękotki


To jaki mialas uraz w tym kolanie? Skrecenie pod obciazeniem czy w cos przywalilas koalanem albo cos uderzylo w ciebie?
Twoja diagnoza to "uszkodzenie lakatki przysrodkowej lewego kolana"
Uszkodzilas tez chrzastke klykcia przysrodkowego lewej kosci udowej.

Subtotalna menisectomia oznacza, ze lakatka byla dosc powaznie uszkodzona i sporo musieli wyciac - zostal ci tylko brzeg.

Jesli chodzi o aktywnosc fizyczna, to faktycznie 10 tyg jest rozsadne w twoim przypadku. Chodzisz teraz o kulach, cos cie boli? Do sportu bedziesz musiala powracac stopniowo, takie uszkodzenie wymaga rehabilitacji.
napisał/a: fascinata1 2007-10-03 16:53
NimfaBlotna napisal(a):
To jaki mialas uraz w tym kolanie? Skrecenie pod obciazeniem czy w cos przywalilas koalanem albo cos uderzylo w ciebie?